1cocuklumom Merhabalar isimli hastahane çıkışı yaptıracağım yaptırdığınız memnun kaldığınız yerler var mı ?
Defnesmom_ 1cocuklumom minikobabyste yaptırdım çok memnun kaldım kumaşı falan pamuk olarak geldi. 4-5 hafta aralığında teslim ediliyor.
Ege_mommyy_11 KuzeyinAnnesi10 ay hadi inşallah salı akşamı konuştuk sabah listeye alcam mesaj atcam drdi ses yok ödemeyi de yaptım korkuorum dolandırıldım mı die 🤣
KuzeyinAnnesi10 Ege_mommyy_11 15 gün süresi var canım uzun sürüyor korkma ben ne zaman yazsam direk dönüşte yaptılar. Kargon da geliyor verildikten 2 gün sonra falan işlem süresi var biraz yoğunlar.
Ege_mommyy_11 KuzeyinAnnesi10 15 günde mi işleme alıolar yani anlamadım işleme aldıktan kaç gün sonra teslim ettiler size
Aysesultan97 Butik.bebecik.com Instagram da var bakabilirsiniz. Dijital baskı yapıyor çok beğendim. Minilola.com nakış yapıyor onada bayıldım
KuzeyinAnnesi10 Ege_mommyy_11 15 iş günü sıraları var 15 gün sonra kargoya veriliyor elinize ulaşması 17 18 günü bulur
Esmaa_Nur 1cocuklumom instabebe kumaşları vs çok kaliteli ben yaptırdım çok çok memnun kaldım her anda sizi bilgilendiriyorlar ve en önemlisi yazıları baskı değil nakış tereddütsüz tavsiye ederim🌹
dilekkaratas1 1cocuklumom Bebesoil sayfasından yaptırdım ben 10 iş gününde veriyolar kargoya ben çok memnun kaldım
Aysesultan97 Butikbebecik.dijital baskı Minilola.com nakış . Fiyaae ve kaliteleride normal hastane çıkışı fiyatına bence değer