Yorgunanne63 Bebeğin gelişimi geçen ayki kontrolde ve bu ayki kontrolde önden gidiyor 27 ise digerleri 30 31.hafta gidiyor başına gelen var mı ne yapmalıyım 😔
Yorgunanne63 Elo__35 önde olması da iyi değilmiş annede sorunlar kalabiliyor bebek normal doğumla doğarsa aksilikler artabiliyor
Aaa122 Bizde 2 hafta önden gidiyoruz doktora sordum çok büyük olmasını da istemeyiz dedi bilmiyorum ya çok kilo da almadım ben neden bmyle oldu anlamadım bakalım haftaya kontrol var
Yorgunanne63 Aaa122 ben de çok kilo almadım gebelik şekeri çıkacağını zannetmiyorum ama hamur işlerini tamamen kesecgm şekerli şeylerden uzak duralım ya Allah ya sabır
Elo__35 Yorgunanne63 benim iki yeğenim 4 yaşında ve hep anne karnında gelişimler ilerideydi şeker yüklemesi felan yapıldı temiz çıktı ve normaldi herşey çok şükür