Mrvcakatt Saime-a ya bu ameliyati esimin kuzeninin esi oldu. Kisti patlamak uzereymis hatta. 12. Haftasinda oldu. 1 ayda anca kendinr geldi
Saime-a Gamzeurhn çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏🏻 peki normal zamanın da mı doğdu bebeğiniz
mervisk Saime-a ben böbrek taşından 2 kere ameliyat oldum bebeğim de 12 haftalıktı ona rağmen bir sey olmadı cok sukur
Saime-a mervisk çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 🙏🏻 peki normal zamanın da mı doğdu bebeğiniz
Saime-a mervisk yaaa darısı bize inşallah 🙏🏻 yarın için çok endişeliyim inşallah sorun yaşamadan çıkarız 🙏🏻 ve süreç iyi ilerler
Nursena2023 Saime-a Bartholin kisti mi ? Benim ikinci hamileliğimde çıkmıştı bu birkaç farklı doktora göründüm. Hepsi de doğum anında patlayacagini veya o an alınacağını söyledi nitekim öyle de oldu .
Saime-a Nursena2023 ismini söylemedi ama almazsak idrarını yapamazsın dedi. Hassasiyet oluştu. Vajinadan idrar torbam çıkacak gibi sizinde öylemiydi
Saime-a Nursena2023 bildiğinin küçük tuvaletimi yaptıktan sonra bile vajina girişi genişliyor ve dokunabiliyorum
Nursena2023 Saime-a Benim sadece yürürken bebek baskı yaptıkça ağrı oluyordu. Doğumda boşalttılar içini tabi biraz zor oldu ama bir daha çıkmadı. Sizinki daha farklı birşey sanırım. Bartholin diye Google da bakarsanız görebilirsiniz.
Saime-a Nursena2023 böle birşey değil maalesef benim idrarımı yaptığım yerin içinde bir yerdeymiş ben sadece idrar torbamı görüyorum
Nursena2023 Saime-a Sizinki acil bir durum demek ki . İnşaallah sorunsuz bir şekilde geçirirsiniz ameliyatı. Rabbim acil şifalar versin 🤲
Saime-a Serendipty zaten normal yapamazsın dedi doktor maalesef 🥹 bende direnmek istedim ama direnemiyorum ve doktor boşuna çabalarsın dedi