zekpare şöyle ki, normalden sezeryana döndü benim. 10 saat sancı sonunda 10 cm açıklıkla dogumhaneden ameliyathaneye geçtim bebeğin strese girme riskinden dolayı. Hamilelik boyunca bana bir problem yaratmadi myomum, sezeryana girdiğimde doktor eline gelmişken almasam olmazdı diyip almis, zaten o zaman alinmasa myomu almak icin ayrica ameliyat olmam gerekiyordu. Sonrasında çift ameliyat olduğum için ağrım oldu ama benim de aptallığım var bi yatıp dinlenmedim, bebeğimi kucağıma alirken bile zorlandim dikiş acısından, şimdiki aklım olsa geldiğim gibi yatardım. Ama şimdi mesela net bir şekilde adet sancılarım azaldı diyebilirim myom gittikten sonra.