Siinemss 33 haftalık olucam tam yarın bebeğin karın çevresi 2 hafta geri de beslenmem gerekiyo ama iştahım kaçmaya başladı artık eskisi gibi canım bişeyler istemiyor yiyemiyorum benim gibi olan varmı ne yapmam lazım
busraayksll Muz, ceviz, bakliyat vs yemeye çalış onlar bebeğe aldırır benimd tam 33 , kilosu kaç bebeğinij
SevgiUlucay Siinemss canım bende 32+5 de 1960 di . Nerdeyse hemen hemen aynıyiz ve doktor ideal dedi. Her hafta 200 Gr alsa ve aşağı yukarı 3-3200 doğar inşallah zaten. Benimde eşim vardiyali çalışıyor akşamları yalnızım canım istemiyor ama hafif şeyler yiyorum. Tavuk kızartıyorum salata üstüne koyup yiyorum süt içiyorum artık havalar soğuk olduğu için süt içmeye başlayınca hergun sonraki günler hep istiyor canım. Biraz sabret üstüne gdiip yemeye calis kilosu da çok çok düşük olmadığı sürece takılma bence 🫶🏻
busraayksll Siinemss olsun zayıf doğan bebek faha hızlı güzel topluyor sağlıklı dogsun önemli olan o bizimki tam şüşko 2300 olmuş iki hun önce bakmışdi doktor
Siinemss busraayksll maşallah 🧿 bakalım bana da 2.300 doğurursun demişti doktor dediğin gibi sağlıklı olsunlarda hayırlısıyla
busraayksll Siinemss bana hiç öyle su kadar doğar felan demedi ama bakalım bizim durumumuz biraz farklı ama babası 4800 doğmuş 🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭
Siinemss SevgiUlucay aynıyız😀 akşamları bende tek başıma yiyorum zaten iştahım kaçmış tekken hiç çekilmiyo inşallah sağlıkla doğarlar artık takılmamaya çalışıyorum bi ara suyun azalmış dendi habire havuç suyu içtim moral bozulunca her şey kaçıyo gerçekten
Siinemss busraayksll maşallah maşallah cinsiyeti ne peki benim ki kız hemen hemen aynı zamanda doğurucaz gibi😊