Hazal0758 Arkadaşlar merhaba 38+4 teyim, ilk gebeliğim, bebek hareket ettikçe bir sancı oluyor doğum sancısı böyle bir şey mi ama tam aşağıda değil karnıma yakın yerde hissediyorum
Kubra1988 Hazal0758 bende burada bekleyin 37+6bugun hareket ettikçe bıçak saplar gibi ağrım.oluyor baş aşağı bekliyoruz bakalım
Hazal0758 Kubra1988 aynen benim de bıçak saplanır gibi oluyor, su ve nişan hiçbir şey yok ama baş aşağı pozisyonda