Of ne saçmalık ya isterse 7 kişi oda olsun insan yanında tanımadığı kadınları mi görmek ister eşini mi, hele ki başka şehirde ve kimsen yoksa ne acımasızlar, Bu aradq bende Ankara’dayim ben Yenimahalle devlet hastanesi nde yapacağım annem kalacak ama eşim sadece Ziyaret saatine gelirse ne anlamı var yani