hayathayal Kizlar ben gecenki büyük indirimden 135 almistim bu takimi. kumasi cok guzel tiril tiril. tavsiye ederim. ihtiyaci olan varsa alsin diye paylaşayım dedim. https://m.trendyol.com/siyah-inci/3-lu-pamuklu-likrali-sabahlikli-hamile-takim-p-3879932?boutiqueId=203025&adjust_tracker=9oak7h&adjust_campaign=app_eng_android_dr_elite&tracker_limit=1000000&gclid=EAIaIQobChMIouC-q46X3wIVWifgCh2zhglYEAEYASABEgIc3fD_BwE
Researcher hayathayal bende mavi aldım haber verdiğinizde ama kalıpları kafama çok takılmıştı m aldım sorun yaşarmıyım bilemedim 🙈
hayathayal Researcher ben xl aldim🤣 70 kilo olmusum son zamandada birkac kilo daha alsam. birde bol giyen biriyim pek sıkıya gelemem😁