prensinannesi2024 tugcesakzci ben Ankara’da oturuyom ama internette gördüm hoşgeldin bebek başvurusunda gördüm bende
cokkasmabeabi prensinannesi2024 doğma büyüme Ankaralıyım 3 çocuğum var ne büyükşehir ne Keçiören’den hiçbir şey görmedim valla.
prensinannesi2024 cokkasmabeabi dikmendeyim buranın yeri ilk oğlumda bi hastane çıkışı getirmişti ebe 10 lü
elifsen cokkasmabeabi belediyeyi arayıp doğum yaptığınızı söylüyorsunuz bi kaç bilgi alıyorlar öyşe getiriyorlar. İstanbulda da aynı. Yoksa kendiliğinden getiren zaten yok
prensinannesi2024 Minikmucizelere ilk doğumunda çanta filan yoktu sadece 10 lü hastane çıkışı getirmişler gittiler çanta filan yok hoşgeldin bebek paketi diye internette gördüm
cokkasmabeabi elifsen bir araştırdım kaldırılmış gibi görünüyordu emin değilim 🤷🏻♀️ devam etse boy boy reklam yaparlardı çünkü
Memolininannesi elifsen ben bilgi vermedim haberim de yoktu bi anda kapıya geldiler getirdiler istanbul ümraniye belediyesi
prensinannesi2024 cokkasmabeabi prensinannesi2024 ben şimdi aradım oturduğum çankaya belediyesi’ni hoşgeldin bebek için kaydımı açtılar bize hamileyken gelir diye bişey demediler dedi doğum yaptıktan sonra dediler ama agenede ben kaydınızı açayım dediler hoşgeldin bebek için oturduğunuz semtin belediyesi’ni arayacaksınız Bez yardımı içinde araştırılıp öle veriliyormuş genede ben bi başvurdum başvurun belki çıkar dedim bez yardımı için 153 arayacaksınız