Beyzab95 aktif ama ben kullanmıyorum öyle çok hatta hiç,sayılıdır,çocuklar doğduktan sonra yine lazım olabiliyor,2.el alım satım var ırada bir de beşik bakayım dedim ben de ahşap anne yanı var zaten bir de oturduğum odaya basit ufak bir şey almak istiyorum