Hilalcikkk Arkadaşlar kış ayında sıcak suyla yıkanan varmı yazın hep ılık ile yıkandım ama kışın yıkanamıyorum
Basakhilal Hilalcikkk hep sıcakla yıkanırım gel ağrım var belime tutarım iyi gelir. Tabi yakacak kadar değil, karnımada tutuyorum sıkıntı olmadı. Hamama girmiyoruz sonucta o kadarı etkilemez
Sksjsux355-- Hilalcikkk Bende hep sıcak su ile yikanirim çok şükür bi sorun yaşamadım sadece karnımı çok ovmuyorum o kadar o da ebe arkadaşım uyardı beni bebeği doğuma tetikliyorsun diye
Kukulikukuli12 Hilalcikkk nerdeyse sonda yıkanıcam. Kaynar yıkanıyorum valla saatlerce suyun altında beklıyorum 🤣
Zeynep1121 Hilalcikkk ben ben 16+2 yim sıcacık suyla alıyorum çok şükür bişey olmadı kaldigimdan beride hep sıcak suyla yıkanıyorum
gokcetugumm Ben hep sımsıcak suyla yıkanırim çok üşüyen bı yapım olduğu için fokur fokur olursa ancak usumeden yikaniyorum 😂😂😂
Kukulikukuli12 busraayksll ilk dogumda yaz günü kaynar su ile yıkandım banyo hamam gibiydi hiç de bişey olmadı 41.de suni sancı ile dogurdum 🤣🤭
Kukulikukuli12 busraayksll aynen bu o kadar sürmesin ya 39 hafta iyidir 5 Aralık inşallah gelir. Ben Kasım 15den sonra hamam yapayım, 🤣🤣🤣🤣
Samiree Bende asiri sicak suyla yikanan biriyim. Yazin ilik suyla yikaniyordum yikanmis gibi hiss etmiyordum. Simdi havalar soguyunca sicak su,kese,kopuk gel keyfim gel cikmaz oldum dustan😂
Kukulikukuli12 busraayksll aaaa aynıyız hemen hemen aynen 🤭 15 kaısm da 38 hafta oluyorum bende 15 aralıkda 41 hafta o ara dogum olur diye hesaplıyorum yoksa doktor bişey demedi 😄 İstanbul çam sakuraya gidiyorum 3 kasımda randevum bakalım ilk nst alırlar artık
busraayksll Kukulikukuli12 ben iki kere girdim 31 de baslaidk işte bide iki gün önce girdim oda ayrı dert mutlaka tok git çikolata ye hatta yanına su ve meyve suyu al kan akışı hızlaninca oynuyorlar geçen uyuyordu benim paşa uyandirana kadar ne çektik 🤣🤣
Kukulikukuli12 busraayksll ilk hamileliğimde 32 de başlamıştık bizde ama bunda başlatmadı. Hatta 1 ay sonra gelmdedşmuanş 35 de oluyordu ben 34 e randevu aldım 🙄