Kizlar ben de dogurdummm ikinci bebeğimi kızımı dün öğlen aldım kucagima darısı tüm bekleyenlerin başına🤍
Salı günü kontrolüm vardı gittiğimde nstde çok az sancım vardı açıklığıma baktı ebe 4cm acilmam varmış haberim bile yoktu😂 gebelik şekerim de olduğu için doktorum alttan biraz uyaralım artık gelsin bu gece, olmadı yarın sabah gel suniyle hemen dogurursun dedi uyardılar ama kızımın gelesi yoktu gece gelmedi, sabah 11de hastanedeydik önce doktorumun yanına gittim suniyle acilmam ilerlemezse sezeryan mi olucam ben istemiyorum acilmam olmazsa salın beni gideyim diyordum😂 o da yok iki üç saate dogurursun güven bana kötü düşünme falan dedi neyse, 12de suni verilmeye başlandı saat 13te açıklığım 6cm olmuştu ebe suyumu açtı lavman yaptı 14te kızım tam açıklığa ulaştı ve 14:05te aramıza katıldı🥲🥲🥲 ilk dogumumda kendi sancimla gece 2den sabah 9a kadar sancı çekince bu doğum bana çok hızlı geldi bilmiyorum belki de suniyle oldu diye böyledir ikinci doğum diye ya da. Suniden korkuyordum ama kendi doğal sancimdan hiç bir farkı yoktu korkulcak bir şey yokmus yani😂
İlk dogumumda dikisim olmuştu bunda dikisim de olmadı çok şükür, şimdi evimizdeyiz bile çok rahat mis gibi bir dogumdu kuş gibi hafifim suan😂😂 darısı başınıza kizlar herkes bu kadar kolay alsın bebeğini kucagina inşallah🧿🤍🤍