Hanımlar merhaba. 1.5 yıl oldu evleneli ve eşim asker aynı şehirde değiliz maalesef izinden izine görüşebiliyoruz. Geçen Nisan ayından beri çocuk düşünüyoruz. İlk denememiz Nisan ayında ve takvime göre tam yumurtla günlerindeydi ama olmadı maalesef. Bu seferki denememizde Eylül ayındaydı yine takvime göre yumurtlamadan 2 gün önce son birliktelik. Malum sürekli beraber olmadığımız için yumurtlama takibi falan yapmıyorum yapsam da işe yaramicak. Bu aydan çok ümitliydim adetim 8 gün gecikti ve hala adet olmadım ama hamile de değilim. Hamile kalmak için bişey yapmalı mıyım yoksa daha erken mi? Yaşımızda geçiyo ben 27 eşim 30. Etrafımızdakilere de istiyoruz diyemiyorum daha var diyorum. Hiç kimse bu süreci bilsin istemiyorum çünkü