31+6 dan tek yumurta ikizi kızlarımla artık nefes alamıyorum sağa sola donemiyirum yarın kontorolum var cumartesi geçen haffta sancilandim gittim bebeker sikistirdigi için böbreklerimde genişleme oldu çok ağrı yapıyor bakalım yarın ne diyecek dr beni devlet hastanesi perinotoloji takip ediyor ozellerde 35 haftadan sonra doğum anca yaptırım diyor kaç Dr gorustuysem