Helinucmz ilk gebeliğimde açılmasız fitille sancımın gelmesini bekledik ilk 3-4 saat normaldi ama sonra zor geçti tabii özellikle ağrı belden çok giriyordu ve nstye bağlanmak çok zordu uzandığın zaman sancı gelince ne yapacağını bilmiyordum ama akşam 9 da fitili verdiler sabah 4te doğurdum. Doğurduğun an bitiyor o ana odaklan 🙏