bugun randevum vardi kadin dogum uzmanina anlatdim ona 17eylulde adet oldum ama en son iliwki 10eylulde olmuwdu altdan muayine eetdi hamilelik ola bilir dedi ve ya hormon bozukluda da ola bilir dedi,ulturasona git dedi ama dolu wimdilik randevu yok
tekrar test yapicam cubuk diyil bu sefer sipariw etdim erken gebelik testi yarin gelecek test,altdan muayineyle hamile olundu anlawilirmi?tecrubesi olan varmi??Bu testide şimdi yapdim sizce??🙁
