Sehergezek İyi akşamlar. 8 haftalık hamileyken kontrole gittiğimde doktor bebeğin kalp atışının olduğunu ama cihaz çok eski olduğu için dinletemediğini söyledi. Böyle bir şey yaşayan var mı şuan 11 haftalığız ♥️
tugbadurmaz34 Sehergezek bugün gittim bende 8. Haftamdayım evet doğru 😊 cihaz inanır mısın belki tablet kadardı şehir hastanesi olmadığı sürece bana ultrason kağıdı bile vermedi
Sehergezek tugbadurmaz34 aynen öyle semt polikliniği idi. Öyle oluncada bu sıkıntı oluyor galiba yanıtınız için çok teşekkür ederim 💐
tugbadurmaz34 Sehergezek rica ederim ne demek benimki de semt polikliniğiydi ama yine de gidicem çünkü bomboş daha fazla kalabiliyoruz şehir hastanesi gibi kalabalık yoğun değil daha iyi ilgileniyorlar ama çocuğum bir fotoğrafı yok hala 😁
Sehergezek tugbadurmaz34 bizdesw öyle valla garibanın hala bir fotosu yok😅 zaten diğer hastanelerw randevu hiç düşmüyor
tugbadurmaz34 Sehergezek aynı aynı 😂😂😂 Allahtan ilk kontrolde eşim videoya almış beni bebeği kalp atışını başka bir şey yok 😂 sağlık olsun yeter ki
Sehergezek tugbadurmaz34 kalp atışını da dinletmediler ya kalp atışı gayet iyi durumda ama makina kaynaklı dinletemiyorum bunun için devlete git dediler bende bugün gideceğim bakalım ords dinletirler inşallah