aslanprenses_ Yelda01 bebek kaşınmıyor aslında o olduğunda. Rahmin kasılıyor. Malum yavrularımızın yeri daralıyor içerde 🥰 öyle olduğunda hemen dinlenmelisin. Doktorum öyle tavsiye etti. Vücudun o anda dinlensin ki göbüşün rahat rahat büyüyebilsin.
Mihrimavi Yelda01 sizin yine iyi ben 28. Haftamdan beri yaşıyorum o dediğinizi şuan 30+4 teyim sancı gibi ağrılarım bile var korkuyorum erken doğar diye en kısa zamanda muayene olacağım sizde sorun bence doktora çünkü o kasılmalara doğum kasılması diyen de var
bnc Bebeğin yeri daraldığı için sıkılıyor, kemkleri içinde kendini gerip alıştırma yapmaya çalışıyormus