Renkhayatlar- 13+5 burda doktor bi tahminde bulundu kıza benziyor ama bir ay daha bekleyelim dedi ben dizlerinde benzetmelerini, düşüncelerini merak ediyorum hatta doktorunkinden daha çok😅😍.
TugcEsila Renkhayatlar- bencede kız gibi saklams baksanıza kizlar biraz daha edepli oluo anne karnında sanki 😁 benm kızım da hep bacak bacak ustuneydi 🥰 şimdi oğlum olcak inşallah iki bacak ayrık bi şekilde duruyordu 😁
Renkhayatlar- TugcEsila gittiğimizde bacak bacak üste atmıştı fotoğraftaysa öyle 😅 teşekkür ederim tahmininiz için