Ysn benimde son 1 ay bende de aynı durum var. Doktorum bu akıntılarım normal olduğunu söyledi. Hatta gün yaklaştıkça daha da artacağını. Sıvı, yeşil ve sarı renkte olabileceğini söyledi. Korkmama gerek bir şey yokmuş. Alt tarafa baskı olması nedeniyle normalmiş.