Merhabalar arkadaşlar🌸 yarın sabah şeker yüklemesi için hastaneye gideceğim🙏🏻 Ben normalde kan alınırken bayılıyorum o yüzden ben uzanırım öyle alıyorlar. Yarın ise 3 kez alınacak ve aç bi halde olucam🥺 umarım bayılmam ve bu işlemi sağlıkla tamamlarım🙏🏻 Yaptıran arkadaşlarım önerilerinizi bekliyorum bayılmamam , sakin kalmam için neler yapmam gerekiyor🌸🙏🏻 Şimdiden teşekkür ederimm