Gizemdagci07 canım merhaba 2 normal doğum yapmış birisi olarak aydınlatmak isterim bu leke yavaştan doğumunuzun başladığının habercisidir ama korkma o lekeden hemen sonra doğum olmuyor bende 2 gün devam etti o leke ve 3. Gün birden sancı girdi yani doğum sancısı sancılarım arttıktan sonra hastaneye gittim ve 37+4 te doğum gerçekleşti sende kendini takip et eğer o lekelenme birden böyle su gibi kan olarak gelirse git doktora baktın hala ufak ufak lekelenmen var sancını bekle sancın gelince de hastaneye gidersin