30+6 haftalığım bu ay çok iyi beslendim dedim son aylara giriyorum güzel besleneyim bebeğimin kilosu uyumlu ilerlesin ki artış beklerken bugün geride olduğunu öğrenince hayal kırıklığına uğradım 2 hafta karın çevresi geri 1 hafta kendisi 1300 gram şuan kilosu doktor olabiliyor bazen 4 hafta gerilik bile oluyor minyon olabilir bazen kan akışı iyi olmaz diyip kan akımına baktı kan akımı çok iyi dedi 1 hafta sonra yine görelim seni iyi beslen dedi ama zaten ben iyi besleniyoum yumurtasından cevizinden sütünden yoğurdun dan muzundqn kaşarından çok iyi beslenmeye çalışıyorum ne yapayım artk şaşırdım 😒😒 modum aşırı düştü böyl durum yaşayan varmı