Kardeşimiz var ise kardeşlerimizle neler yapiyodunuz çocukken . Biz kendi kendimize oyun kurar oynardık . Çay bardağı kutusu var ya çoklu olanlar onun içindeki kartonu alırdık kesik kesik gibiydi ya biseyler cizerdik eş bulmaca oynardık . 🥺🥺 Bebek çizip kıyafetler çizip keserdik bantlarla üstüne tuturur giydirirdik yada bebeklere kıyafetleri keser elbise yapardık annem iyi bı kızardı 😂😂 Var mi sizdede böyle anolar Basın sohbet edelim 🧚💚