Gulcankrty_20 Evet anneler çok duyduğum ama inanmak istemediğim bir konu hamilelikte göbeği okşamak ovmak zararlı olduğunu bebeğin yer değiştirmesine doğum pozisyonu almasını zorlaştırdığını söylediler doğru mu acaba
crazymommy Gulcankrty_20 Yok artık 😂 İlk öğrendiğimden beri elimi göbeğimden hiç indirmedim hatta krem ve çatlak yağı sürüyorum günde 5 kere ovalaya ovalaya yediriyorum biraz bastırarak. 28 haftada bebeğim doğum pozisyonu aldı. Nası bi saçmalıkmış 😂 En son hangi göğsün büyük olduğuna göre cinsiyet belirleme diye bi hurafe paylaşmıştı biri. Bu ondan bile daha garipmiş 😂
LavinsMom Gulcankrty_20 hic duymadim iyi ki duymamisim gozlerim kan agladi ya 😄 bildigim gunden ben de babasida surekli oksariz bebegimizi. Bir de her aksam bebek yagiyla masaj yapiyorum. Onu gectim geceleri yuvarlaniyoruz surekli 😅
Jesca Gulcankrty_20 inşallah buna inanmadiniz..bebek suyun icindeyken o kadar korunurken oksamayla birşey olabilir mi sizce?
Bulbulyuvasi Yani buna inandıysanız yazacak yorumum yok. Sizce zararlı olabilir mi? Su balonunun içinde bebek.
Gulcankrty_20 Bulbulyuvasi inanmadım inanmak da istemediğim bir konu ama o kadar çok duyunca şüphe ettiğim bir şey haline geldi
Deletedmom_116 Bulbulyuvasi ayolll kız zararlı olsaydı karnimizda taşımak yerine bı balonun içinde falan buyurdu bebikler çünkü yattiyoruz yuvarlaniyoruz istemsice carpiyoruz herşey olabiliyor saçmalık yahuu 😂😂
Gulcankrty_20 Deletedmom_116 crazymommy Coğrafya kaderdir 😂😂 o kadar çok hurafelerle karşılaştığım için mantık ariyamaz oldum 😂😂
Deletedmom_116 Gulcankrty_20 kız garip valla bizimkilerde bizde çocuk tasodikm ne varmış sözde falan derler haha
Deletedmom_116 Gizemlibirisi007 sorma sorma😂😂bazen sessizliğe burunuyorlar sonra ansızın coştur costurr dünya boştur shahaj
Deletedmom_116 Gizemlibirisi007 kız sus sus ben herdefasinda kaosun ortasında kalıyorum suçum yokken😂😂
aslanprenses_ Gulcankrty_20 böyle bir şey olabilir mi ya 😂😂 arkadaşlar bir iki tane hamilelikle ilgili kitap okusanız böyle şeylere asla inanmaz güler geçersiniz. Mümkün mü böyle bir şey. Tam aksine çok faydalı karnını okşamak. Bebeğinle daha fazla iletişim kuruyorsun.
gamzecgr Gulcankrty_20 bebek bı yere toplanıyor kafasını ya da poposunu dayıyor o zaman o kısmı ovalamak çok iyi değil kasılmayk arttırabilme durumu oluyormuş ama normal zamanda okşamak zararlı değil tabi ki yani