Kumru_6694 Hastane çıkışı alt üst takımda üstün kendinden içine eklenmiş eldiveni var kollarında , altta patikli alt . Genede çorap ve eldiven koymaya gerek var mı
Bmbe21 Kumru_6694 hayır gerek yok bir de mevsimine göre battaniye verirseniz ona sarıp getiriyorlar :)
Dogan-ca29 Kumru_6694 benim takım da öyleydi ben çorap koymadım istemişler annemden çorap yok diye. Zıbınında katlanabilir eldiveni vardı ayrıca takımın eldiveni de giydirmisler
Kumru_6694 Bmbe21 Kasım sonu doğum inşallah şu nohut battaniyelerdrn almıştım onu versem olur değil mi? Yoksa penye battaniye mi versem 😯 kafam çok karışık da
Bmbe21 Kumru_6694 her ikiside olur :) benim hastane çıkış setinin içinde battaniyesi vardı onu vereceğim bende ocakta doğum yapacagim nasipse çıkarken de pusette puffy battaniye yaptırdım ona saracagim
Berra01 Kumru_6694 ben kızıma doğum yaptığımda aralık ayıydı soğuk oluyor hava diye ekstra eldiven ve çorap istemişlerdi canım sen yinede hastane çantana koy istersen tedbirli olmakta fayda var.
Kahverengi Kumru_6694 kasım ayında doğum yapmıştım koymuştum belki kullanırlar diğe kullanmadılar geri verdiler bana