Kızlar acill !! 1 hafta önce kanama şikayetiyle hastaneye yattım. Çok şükür bebek iyi. 2 gün yattım ve çıktım. Çıktıktan 1 gün sonra kahverengi lekelenmem başladı. Doktorum korkma, kırmızı kanama ve ağrı olursa gel dedi. Kahverengi lekelenmem 1 haftadır geçmedi. Bu kadar uzun süren oldu mu.