1159098263 Kızlar Gebelikte ilk 3 ay aralıklı koyu kanama yaşayan var mı düşük tehlikesi olan fln Olmuşsa bebeğinizin cinsiyeti neydi?
Merveeemsiii 1159098263 benim rahim içi kanamam vardı çok şükür atlattık progeston ile 20. Haftadayız bebişimiz kız 🌸
12hafsagunkokkaya96 1159098263 bnde şu an 22+1 haftadyim kanamam oldu progestan kullanıyorum bı de ignesini verdi doktor magnezyum verdi insllh geçer kanamam
gamzecgr 1159098263 8 ve 13.haftalar arası baya şiddetli 3 kanama onun dışında full lekelenme ile geçti benim de şükür 27 haftalık olduk erkek benimkiler
Paramedik16 1159098263 ikizlere hamileyken ilk 3 ay sürekli kanamam oldu düşük riskim vardı şükür sağlıkla doğdular ikiside erkek
busra5534 @gamzecgr bugün 8 haftalık olduk progestan başından beri kullanıyorum ilacı vajina yoluyla koyuyorum elime kan geldi peçeteye de kan geldi normal mi sizce öyle çok büyük kanama değil
gamzecgr busra5534 normaldir diye düşünüyorum hemen kanama alanı geçmiyor çünkü ister istemez fitil kafam kullanırken gelebiliyor bazen bol bol dinlenin imkanınız varsa ayaklarınızı hep yastık üstünde tutun yüksekte fitil çok etkili kanamayı kesmek için
Elifttk 1159098263 13 haftalık ıkızler kanamam alanım var yoğun kanamam oldu yatış verıldı sonrasında çıktım progestan kullanıyorum dünden dedı 10 günden fazladır lekelenmeler oluyo düşük tehlıkesı devam ediyor
1159098263 Bende de olmuştu 3. Ayda baya devam etti sonra çok şükür kesildi kanama ilac iğne hap fitil hepsini kullandım şuan 38+4 Allah’ın izniyle az kaldı inşallah bugün yarın artık