SNurays yok yok sanmıyorum bişey olduğunu hatta bugün doktora gittim doktoruma söyledim bütün sonuçlar normal dedi zaten gebelikte sık tuvalete gitmek bence çok normal ya 🤭rahim büyüdükçe ister istemez mesaneye baskı oluyo buda idrar kaçırmaya çok tuvalate gitmeye sebeb oluyo bebisler sağlıklı olsun iyi olsun idrara çok çıkmak normal