1palyaco Kızlar bugün kasıklarım ağrıyor ama saat 15.00 da ovülasyon testi yaptım pik değildi . Silikti. 4 saat geçti üstünden tekrar yapsam olur mu ? 4saatte değişme olabilir mi? Çok hafifte akıntım var gibi .
Merve-metin 1palyaco yok canım pek değişmez boşuna testini kullanma ama sen yine bugünü değerlendir boş geçme yarın aynı saatte yap testini aynı gün 2 kere test yapma demişti bana aldığım yer yumurtlama yakındır yüksek ihtimalle 🙏🏻
1palyaco Merve-metin teşekkür ederim bugünü değerlendirebilir miyim bilmiyorum ama dediğiniz gibi yapacağım testi yarın aynı saatte 🌸