Selam kızlar tüp bebek gebesiyim, daha önce de iki kez gebe kaldım düşükle sonuçlanmıştı. Daha önceki gebeliklerimde fitil kullanırken sürekli vajinaya bir müdahale olmasından mı yoksa nemli kalmasından mı bilmiyorum mantar enfeksiyonum tetiklenmişti. Bu sefer nem olayına çok dikkat ediyorum, günde neredeyse 3 kez çamaşır değiştiriyorum ama bugün yine vajinal bölgede hafif hafif huzursuzluklar başladığını hissetim. Var mıdır bunun bir çaresi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz? Ağızdan almayı doktorum önermiyor vajinal yoldan etkisi daha fazlaymış.