Taramalar sonucunda eğer bir sorun varsa herhangi bir tedavi uygulanmıyor ben yaptırmadım çünki genelde doktorlar bu durumda aldırmayı öneriyor eğer öyle bir şey yapmayacaksanız diğer taramaları yaptırmayın zaten ense kalınlığından az çok doktor tahmin edebiliyor geçmiş olsun , bu tarz sonuç alıp normal doğan bir çok insan yorumu okumuştum