Yarennasal Kızlar selam ilk gebeliğim oyuzden cok heyecanlıyım bilmediğimden sizede sormak istedim az önce bi arkadasım ikiz olabilir dedi değerleri görünce Salı günü betam 6.7 Bugün 16.53 Sizce ??? 2 gün icinde deki değerler yoksa normal mi artış
minigiminannesi03 Yarennasal bence normal artış gibi gözüküyor kuzum ikiz için anca ultrason da gözükür daha önce bilinmez kan sonucu ile
tugcesakzci Yarennasal artış normal, beta değerinin çok yüksek olması tıbbi olarak bebeğin tek mi ikiz mi olduğunu kanıtlamaz zaten hurafe o arkadaşınızın dediği
Pnpn Kaçıncı gün yaptınız testi bilmiyorum ama ikiz olsa çok net anlardınız :) 10.günde 748 gibi birşey çıkmıştı sonucum 2 gün sonra 2000 e yaklaşmıştı
crazymommy Yarennasal Değeriniz çok artmamış neye göre ikiz olabilir dedi ki arkadaşınız ? İlk başlarda aşırı hızlı artıyor genelde 3-4 katı sonra 2 günde 2 kat bekliyorlar. 🥰 Hayırlı olsun İnşallah sağlıkla gelsin 🐣