Cocugum 16 günlük oldu, doğumdan sonra bitmek bilmeyen bir kabizligim var. Her yolu deniyorum. Ilaca çok bağlanmak istemiyorum, kiraz sapı çayı içsem herhangi bir sorun olur mu şu markette satılan poşet olanlardan , bilgisi olan yazsın, kiraz sapı çok iyi geliyor bağirsaklara, gebelikten önce içerdim.