Pelinpelin evet tabi ki. Hpv testinde pozitif olup olmadığınıza bakılıyor.
Smear de ise rahimdeki hücrelerde bozulma kanser vs var mı diye.
4 defa hpv smear testi oldum hep smear hep tamizdi.
Ben medical park bahçelievler hastanesinde yaptırmıştım.
Bence yaptırmak önemli. doktor biraz önemsememiş gibi geldi pozitif çıktığında normal doğum önermiyorlar bebeğe kanaldan bulaşabilir diye.
Bence tek bir doktorla kalma ve testi yaptır için rahat etsin