Ben 3 hafta önce Aliye Balkan Özmen’e detaylı ultrasona gittim 1700 TL idi. 1 buçuk saate yakın sürdü bebeğin pozisyon değiştirmesini bekledik biraz o yüzden bunlardan sürdü ama aktif olarak 1 saat detaylı olarak tüm organlarını herşeyini inceledi. Ben memnun kaldım tek hoşuma gitmeyen kısım CD olarak görüntüyü vereceklerini söylemişlerdi telefonda yanlış hatırlamıyorsam ama vermediler ve verdikleri fotoğraf çıktıları da kalite olarak kötüydü. Onun dışında muayenesinden memnun kaldım