Dogan-ca29 her şampuan her bebeğe iyi gelmiyor malesef o kadar kişi dalin kullanıyor bi sıkıntı olmadı çocukları cam fanusta büyütmek de iyi değil sonuçta ömür boyu doğal içerikli şeyler bulamayız surkeli siveno mustela falan mı kullanacak bu çocuk yani 😂😂 bu sefer de 3 4 yaşından sonra normal şampuan a sabuna geçince sıkıntı yasiycaz.