Arkadaşlar 29 . Haftada ikizlerim doğdu 22. Gün bgn ve ilk defa bugün kucağıma aldım ikisinide 😍 o kadar güzel bir duygu ki ellerimi yıkamak istemedim kokuları gitmesin diye 😩 biraz sürpriz oldu bugün kucağıma verecklerini hiç tahmin etmedim süt veremiyorum sütüm gelmiyor damla damla biraz da onun için sanırım ten tene temas olsun dediler sizinlede paylaşmak istedim 🥰 yolumuz daha uzun 2 belki 3 ay daha ordalar ama beni aşırı mutlu etti onları hissetmek birde ikiside sesimi duyunca güldü 🥰 ay nasıl güzel bir duygu ❤️