Nrplt Kızlar merhaba ben 9 haftalık hamileyim ümraniye afiyet hastanesine gidiyorum fazilet görgülü doktorum duyan bilen giden var mı memnun musunuz ? Başka önerebileceğiniz hastane doktor var mı üsküdar ve ümraniye çevresinde ?
Sena52 senelerdir afiyete gidiyoruz herhangi bir durumda çoğu kadın doğumcuyu da bilirim. Şiddetle de Banu hanımı tavsiye ederim afiyet hastanesinde o da
Nrplt Sena52 teşekkür ederim 😊 ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine başladım fazilet hanıma ama sigorta geçmeyen tek kadın doğum doktoru sigorta geçiyor mu banu hanımda acaba
Sena52 Geçiyor diye biliyorum canım. Ben de fazilet hanıma gidecektim fakst o zaman izindeydi ondan dolayı gidememiştim sonra başka bir doktor buldum ona gidiyorum. Ama tanıdığım herkes Banu hanıma gitti ve inanılmaz memnunlarda