tugcesakzci Maryhoney doktorunuza grafiği gitmiştir bu test sonucunun. Bu değerler ile yorumlanmıyor test sonucu grafikle yorumlanır.
Maryhoney tugcesakzci ben Çarşamba gitmiştim sonuç çıkmış oluyor değil mi yarına randevu alıp gitsem olur yani. Çünkü doktor 10 gün sonra sonuca gel demişti ama sonucunun cikmistir diye mesaj gelmiş enabizda bu var yani gidebilirim değil mi
Maryhoney Selinakbas ben Çarşamba gitmiştim sonuç çıkmış oluyor değil mi yarına randevu alıp gitsem olur yani. Çünkü doktor 10 gün sonra sonuca gel demişti ama sonucunun cikmistir diye mesaj gelmiş enabizda bu var yani gidebilirim değil mi