Kızlar merhaba son adet tarihim 3Ekim . Adetim bittikten sonra 5.gün başladım ovülasyon testine . Ve bu şekilde sonuçlar aldım ovülasyon bir türlü pik olmuyor hatta 17sinde çok fazla silik. Ovülasyona geç mi başladım bilmiyorum çokta sabırsızım bu ay da kaçırdım mı diye .