Ebrugrgn 32+4 haftalık hamileyim benim gibi bulantısı 2. Trimester düzelip 3. Trimester tekrar başlayan var mı? Normal mi bu dönem bulantı olması ?
aysenur30a Ebrugrgn 1. Trimestarda aşırı bulantı kusma yaşadım . Trimeratarda tamamen geçmişti. 3. Trimestarda her gün olmaya başladı yine ya ☹️ çok mutsuzum. 36. Haftam
KubraAydin Ebrugrgn 38.haftamdayım bazen ara ara oluyordu ama şu 2 gündür mahvoldum sürekli kusuyorum
Busrasayin Ebrugrgn 37 haftalık 2 gündür bulantilarim tekrar başladı prilama başlamayı düşünüyorum tekrardan
KubraAydin Ebrugrgn allahtan 5 günüm kaldı doğurup kurtuluyorum mide yanmasından mide bulantısından 😀