M3lt3m Bu Sayfaya üye olduğumda doğumu yaklaşanları okudukça bende görebilecekmiyim o günleri derdim şimdi 9 günüm kaldı yeni hamile olanları okuyup zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark ettim şimdi prensesini kollarıma almak için heyecanla onu bekliyorum 😊
EbruSamet Benimde 7 günüm kaldı canım Kızlar erken gelir derler biz bu söylentiye inat gerçek olmadığını kanıtlıyoruz😄🙈 daha tık yok bi belirti bile 🤷🏼♀️ Hayırlı doğumlar nasip etsin inş allahım canım sağlıkla gelsinler🙏🏻
imera_ferammm53 EbruSamet tam olarak biz 6gün ama nerde benim kızın da gelesi yok normal Doğumun cilvesi bu herhalde belirsizlik bekleyip duruyoruz hayırlısı 🙈🙈🙈
YsmnNuh Benim de son 8 gün uygulamaya göre ama kendi isteği ile gelmezse doktor biraz daha bekleyecek.. 😀