elisa38 2 haftada maşallah baya kilo almış ,extra bişey yaptınız mı ? Bu arada benim ilk gebeliğimde 37. Haftada 3600 dü , 38 de 4 kilo doğdu . Sizde biraz dikkat ederseniz bence çok kilo almaz. Normal doğum düşünüyorsanız şekerli ve hamur işini azaltabilirsiniz