Garip bir soru olacak ama bu da doğal bir şey neticede.. Şu an daha 33. Haftaya yeni girdim, göbek büyüdükçe kıl tüy sorunum çıktı. Artık o kısımları kolayca göremiyorum ve erişemiyorum. Hormonlar sağ olsun, kıl konusunda da yardımcı olmuyor biliyorsunuz.
Agdaciya gitmeye biraz utanıyorum, malum hamilelikle beraber o kısımda sanki akinti olur, ter olur, hormonlardan dolayı belki farklı kokar, daha pis olur, ne kadar temizlensem de agdaciya ayıp olur gibi geliyor.
Siz ne şekilde hallettiniz?