Cananscs 4+4üm şu an takibe başlamadım beta hcg kontrolü ve usg için gidicem bi de rutin kontrol yapılsın diye sağolsun devlet hastanesinde asla randevu yok tıklım tıklım insan yığını nitekim randevu alamadım. Acilde de asla önemsemiyorlar 2 kere gittim bi folik asit bile önermedi başından savıyorlar