Herkese merhaba🌸 15 haftalık hamileyim bu aralar inanılmaz stresli ve hareketli dönemler geçirdim ve neticesinde bugün 4-5 damla kadar açık pembe renginde kanama geldi. Hemen doktor a gittim muayne de bebek de, eşiğinde sorun olmadığını herhangi bir kanama belirtisi görmediğini ama önlem olarak progestan kullanmam gerektiğini söyledi. Halsizlik, uyku hali yapıyormuş ama biraz form da baktım da kullananlar kanama yaptığını da yazmış. Mevcut kanama ihtimalimi mi kesecek yoksa ilk kullanımda kanama yapması normal mi. Bu arada ağızdan içmemi önerdi. 3 gün sabah akşam sonra ki 4 gün günde bir tane şeklinde. Bi bilen kullanan var mı, endişelenmeli miyim bilemedim.