Meraba bebişlerimmmm
Ya bisey danışıcam 7 hafta 3 günlük gebeyim ve yerlesme kanaması dedikleri pembemsi lekelenmem var. Doktora gittim ve progestan fitil verdi kullandım 3 gün sonra kesildi lekelenmem 3 gündür yoktu. ama yine dün ve bugun azda olsa pemve lekelenme var
Bu normalmi ara ara geri olması acaba tekrar doktora gittim o kadsr gaddarkii olsun düşede bilir nolcak bida yaparsınız akşamda düser 2 ay sonrada düser yarında düşer ddi takma bu kadar bu konuya ddi deli gbi normal olduğnu soyledi ama tekrar progestan koymam hakkında bişey demedi napmam lazım sizce