Esn canım valla benm doktorum hidayet Vural di doğuma bi kaç hafta kala geçici göreve gitmiş o yüzden 2 defa Fırat çil e gittim pek memnun kalmadım 2 . Gitmem suyum gelmisti gittim söyledim hiç bsey yapmadan ultrasonla kontrol bile etmeden direk doğuma yolladı gamze hanım orda o ilgilensin dedi ebeler ve doktor da şok oldu yinede sen bilirsin hakkında hayırlısı olsun sağ salim kavuşun inşallah