Merhaba hanımlar 34+2 haftalığz hastane cantasini hazrladm ama eşim bez koyma ddi oğlumdada bezler bekleyince icinde boncuk gbi seyler oluyo sert. Bez bozulur ddi ama erkenmi oğlumda erken dogum olmstu son anda ne yetistrdiysek onu gturdk ama smdi bezini falan koyup valizi kapatiyimmi bezi günü belli oluncamı koyiyim sizler nasil yaptiniz?